Saturday, December 24, 2011

ok...new stories at sbak bernam!

hahahahahahah..setelah sekian lama..membawa dri msink2 mmbwa dri ke tmpt LI msink2..kni btemu kmbli di polie..hahahahahhaha.(ayt xleh blarhhan).appy!!no bad r cbran ble dukz lua ni...an...wit dh kua cm air..hahahahhahaa..nth r...tp...pas li ni..aku mkin oke ngn diaowank...syukur alhamdullilah...weeeeeeeee!!!!!erm..sonuk2..ari2 msak sme2 n mkn sme2...nthn klu tgkz cte lpakz smp sume glakz terkekek!!!hahahahhahahha..kowunk ni glakz je an..ne la msink2 ppi xnekz...dh r...msak n mkn je kje kte..hahahahahahaa..erm...sem ni 5 sbjek final...ope aku leh adap...even ssh r gakz sem ni...ngn final projek lg...xpe2..leh nyerr..hahahhahahahha...

ok...now..xde wt pe pn..juz ngndap lappy n msink2 brink n lme2 trlne..kbushanan tahap gaban!!!nk kua mleh...hahahhahahha...hmm...wnduu la kt kmo...!ok...ope yg g LI 2..scess slalu ye!!!cyg kmo!!!hurmm..sume mmbe aku tnye...ko ngn G'a...dh xrpat kew???aku juz ckp nth r..igt p'rasaan aku je..rpe nyerr sume owg sekeliling aku prasan..xpela..xkn nk statik je an..mst de psank n srut...sumpah wndu kt ko!even akk xtext n kol lnsg..xbrmkne akk lpe ko...igt jew!tp..juz nk bg ko ruank utk ko bebas life tnpe akk yg sgt membosan an ni..hahahhahahah....erm..darl..atak de je utk ko..if u need me..juz text me ok???ILYSM...im gonna miz u...AYAM!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
ai...u all...nme aku umi nadia..juz pnggl nadia je..n nme bru aku aym...ha.ha.ha.ha.agkz plikz an???tp..2 r..dakz2 ske pnggl...im am s2udent..