Monday, April 30, 2012

soal nyerr hati...

salam....agak bz n lme xupdate blog ni...now paper final pn dh nk abs..uh..sem ni agkz mncbar  paper2 dye..ope sume sucess..amin...ok..now nth npe..aku nk tulis psl bnde ni...mybe ni assumption aku sndri..dr pndgn aku je kot..xksh la..tp...agakz la..an...xkn psal slh yg dlu still nk hkum smp now???yeah...mmg pnh aku skit an ati ko..tp..xkn smp now..ko lyn cm ni...????ok la fine..aku phm situation ko now...tp..amat terasa aku ni juz digunakan ble ko perlu je..soal nyerr...ko akn cri ble ko rse perlu o de pe2...pe ko rse ble aku lyn ko cm 2..mmg aku bkn baik utk jadi seorang sahabat n kakak kepada ko..yela..aku ni xabs2..nk salahkan ko...an???mrh2 ko an??tp..pnh x...ko tpk...aku wt ni sume utk kebaikan ko..aku xmtk bnykz..tp..pleaz la..bukak mata luas2..npe...aku slalu bebel n marah ko...hmm..nth r...aku xthu nk ckp cm ne..aku dh cyg an ko..dh mcm adk beradik sndri..ko skit kew..ko ssh kew...aku pn rse sme..even..mnlut xkte..hati spe thu an??sdih aku..ble igt ko lyn aku cm now..thu la..ko rmai yg nk kne jge hati..xmmpu ko nk jaga sume..tp..mybe ko xphm pe yg aku nk smpai an now...nnt ble dh ilang..bru ko rse..cm ne aku rse aku dh hilang ko...menitik air mata..ble igt sume bnde pnah aku hadap ngn ko..bukan aku xrindu kt ko..juz mlas nk gnggu ko..kadang2..rse cm...nk ckp kt ko..npe kte dh xrpat cm dlu???aku de kwan pling rpat juz ko..aku akn sggp ssh sbb ko..tp..sjakz2 ko LI..ko mula berubah..thu ko dh senang now...hmm...adik..dlu kte sme2 ssh..jln kaki n nek bas...now..msing2 dh de trnsport sndri..xkn lg ssh nk jmpe o rpat..hah..xpela..sume bnde xkn kekal..sme gakz..frienship...ada pasang n surut..hidup kita..umpama roda yg berputar..kadang2 di atas..kdang2 dibawah...jnis aku...skli aku dh cyg...selama nyerr aku akn cyg....aku hope...sgt...one day aku leh jd kak nadia ko yg dlu...maaf if bnyakz skit an hati ko..maaf...aku xsmpurna utk happy an ko....maaf..maaf...maaf...maaf.......

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
ai...u all...nme aku umi nadia..juz pnggl nadia je..n nme bru aku aym...ha.ha.ha.ha.agkz plikz an???tp..2 r..dakz2 ske pnggl...im am s2udent..