Wednesday, July 25, 2012

alhamdullilah....

berbuke bersme...:)
alhamdullilah...setelah beberapa halangan n dugaan yg aku tempoh..dpt gakz berbaik semule...akk mtk maaf sgt ats kekasaran n keterlanjuran kate2...sempena bulan puase mulie ni..akk nk memperbaiki dri utk menjadi kakak yg lg baik dr sblm ni..isyaallah...ermmm..almost 2 thn lbh,..akk rpat ngn kmo...cm2 bnde aku hdap ngn kmo...tp...disebabkan mlut akk ari 2..akk rse,.,sumpah...takut gle ble gado cm 2..gelap sekejap dunie aku..ble hilang ko..xde tmpt aku nk bercerita...nk melawak..huh..walwaeyh..bru aku thu erti nyerr SAHABAT!...terima kasih...maaf an akk..terima kasih......ily...imy.....:)))

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
ai...u all...nme aku umi nadia..juz pnggl nadia je..n nme bru aku aym...ha.ha.ha.ha.agkz plikz an???tp..2 r..dakz2 ske pnggl...im am s2udent..